1 Vecka sedan

Idag är det 1 vecka sedan vi sågs.
1 vecka sedan vi satte oss i bilen, körde från hans hem och hem till mig.
Där han lämnade mig. Och körde vidare.

1 vecka sedan jag kände mig så kär. Så glad. Äntligen höll det på att bli vi 2! Efter all den tid. Som jag väntat. Och längtat.

Men nu är det också 1 vecka sedan han svek mig.
1 vecka sedan det jag drömt om så länge, gick i spillror.

Fan ta honom!

Jag har ändå försökt. Vi har ändå pratat. Och övervägt att lägga det bakom oss och fortsätta försöka.
Jag kan inte släppa det dock.
Och han finner aldrig tid att träffa mig.

Nu har jag inte hört från honom sedan... ett dygn tillbaka.
Han skulle höra av sig igår kväll igen, men det gjorde han inte.
Han blev nog ledsen på mig. För jag var irriterad och kylig i telefon.
Men jag bad om ursäkt!

Är detta sista gången?
Betyder det att det är slut nu?

Jävla killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0