Det är sjukt egentligen!

SexyJa, det sjuka är att trots hans svek, så längtar jag efter han.
Jag längtar efter hans kropp nära min. Hans läppar mot mina. Hans händer runt min midja.

Jag längtar efter att ligga där i sängen efteråt, på hans bröst, pustande å höra han säga att han börjar bli gammal och inte klarar av dessa passen längre.

Jag längtar efter de fina stunderna med. När vi ska fixa frukost i köket, tar han tag i mig, drar mig mot sig och kysser mig samtidigt som hans händer omfamnar mitt huvud. Bara sådär.
Eller på fest, när han viskar till mig att han inte kysser tjejer offentligt, såvida det inte bara är ett strul. Men när han 10 minuter senare ändå står där med armarna runt mig och kysser mig, pussar mig på pannan och går iväg med ett leende.

Hur kan man längta efter någon som gör en så illa?
Hur kan man vilja vara nära någon som betett sig som en skit?
Hur kan man vilja fortsätta spendera tiden med någon som ljuger och bedrar?

Jag vet inte. Jag vet bara att jag längtar efter honom.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är det som är så skumt att när någon sårat en och trampat på en, så saknar man dem ändå. Men man kanske minns de fina stunderna! Ha en bra kväll!

2007-06-16 @ 18:48:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Miss Candy

- Helena - Ja. Det är det som är så sjukt. Att trots att någon sårar en, krossar ens hjärta och gör en besviken. Så saknar man, vill ha tillbaka och ge en andra chans... Men visst är det så, man tänker på de bra stunderna som faktiskt fanns. Tack detsamma!

2007-06-16 @ 19:10:28
URL: http://mixedup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0