Ett sms...

Mobil
'Jag behöver tid för mig själv.'

Vem fan tror du behöver tid?
Vem fan är det egentligen som behöver komma över ditt jävla svek?

'Jag sa till dig innan att det värsta jag kan tänka mig nu är problem och tjabb.'

Men vafan! Konstigt eller?
Jag försöker inte tjabba.. jag försöker inte ställa till med problem.
Vem fan är det som ställt till det egentligen?
VA?

Fy fan...

Men jag har inte tid!
Jag tänker inte ge dig tid!
Jag orkar inte sitta och vänta mer!
Jag har väntat 1,5 år på dig din jävla lögnare, din jävla bedragare, otrogna jävla svin!

Fy fan...

Men ändå...
Jag måste vara sinnesrubbad!
ÄNDÅ kommer jag svara när han hör av sig.
ÄNDÅ kommer jag vilja ses när han har tid.
ÄNDÅ kommer jag sitta här och vänta.

Jag skulle vilja hämnas.
Lura honom.
Få honom att vilja ha mig för livet.
För att sedan stå där å svika tillbaka.
Bara det att.. jag är för human för det.
Jag är för snäll. Jag har för mycket samvete för att såra någon så!
Trots att du sårade mig...

Varför gör man så mot sig själv?
Varför finns det ingen off-knapp för känslor?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen mig så väl i det du skriver! Även i de tidigare inläggen... Mest förr om åren, men även nu ibland.
Hoppas det löser sig för dig snart!

2007-06-17 @ 10:42:37
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: Karin

klänningen kostade 400 kr, men köpte för halva priset:p

2007-06-17 @ 11:32:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Miss Candy

- Emelie - Så hemskt är det. Att vi tjejer hamnar så lätt i dessa situationer :( Tack!

2007-06-17 @ 12:54:52
URL: http://mixedup.blogg.se
Postat av: Miss Candy

- Karin - Vilket pangpris! :)

2007-06-17 @ 12:55:35
URL: http://mixedup.blogg.se
Postat av: Anonym

Den bästa hämnden är att bara gå. Ta bort honom ur ditt liv. Enda anledning till att du vill ha honom är att du hamnat i en destruktiv cirkel. Bryt den, du kommer att bli förvånad efter hur lätt dina känslor försvann.
Har varit i precis samma sist. Det tog mig 3 år att brtya. Hur kul är det? Lägg dina unga härliga år på livskvalité istället. Kul att när du är gammal att tänka tillbaka på att du gav en idiot massor av din dyrbara tid.
Va snäll mot dig själv, han kommer inte att vara det.

2007-06-17 @ 13:34:49
Postat av: Miss Candy

- Anonym - På något sätt vet jag att du har rätt. Personligen vet jag att det är vad som skulle svida mest för min del. Men det är just det som är så svårt. Att inte SE den andre bli sårad, att inte SE han sakna mig, att inte VETA om han bryr sig eller inte. Egentligen är det en sak man borde skita i, men något man inte KAN skita i. Men jag tror du har rätt. Jag tror det är det enda rätta. Som du säger, jag måste vara snäll mot mig själv... TACK!

2007-06-17 @ 13:43:46
URL: http://mixedup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0